bambi

En dyr bakelse

Jag går rätt så ofta förbi butiken Pure och i deras fönster hänger denna ljuvliga. Det är Fields of lace dress från Odd Mollys sommarkollektion. Den ser så ljuvlig ut... som en gräddbakelse när den hänger där. Men 2200 kronor är rätt så saftigt för en bakelse...
#1 - Sofie

Den är verkligen jättefin :-) Ett litet önskemål, det vore kul om du skulle kunna rekommendera några av dina favoritbutiker och kanske även matställen i Stockholm. Jag och sambon åker till Stockholm i sommar och har inte jättestor koll direkt :-) Vi ska bo på söder i alla fall, så mycket vet jag.

Ha en bra dag/Sofie

#2 - Em

...speciellt eftersom du går på diet ;)

#3 - Lisa

odd molly har massor av fint, men inget man har råd med tyvärr

#4 - Jessica

Det är farligt att gå förbi Pure And Simple... får alltid ha-begär där! :-)

#5 - Nina

Vilken dröm, jättesöt!

#6 - Katinka

Ja, den är jättesöt och jag har faktiskt funderat på den. Men lite dyr ja....

#7 - Linda

Den är sååå fin. Du får drömma och önska! kram Linda

#8 - Line

Är den Vit eller Chalk (på bilden, vet att den ska finnas i båda färgerna)?

Någon som har prövat, stor eller liten i stl?



Line

#9 - Line

LJUVLIG...MEN är den Kritvit eller Chalk?



Någon som vet hur den är i stl?



#10 - Sandra

Jätte fin men för dyr för mig tyvärr :/