bambi

God morgon dag 20!!

God morgon! Igår kväll blev jag så hungrig av all planering av upptrappningen att jag var tvungen att gå och lägga mig och sova.

Idag är jag inne på dag 20. Jag visste inte om jag skulle klara av hela 21 dagar på ren kur (mitt förra rekord var 15 dagar), men nu verkar det som om jag kommer att klara det! Vilken känsla! Men nu går det såååå sakta neråt. Men så är det, det fort i början men sen saktar det ner.

Varför jag var så osäker på om jag skulle klara av det var mest för att vi har Zack nu. Sist så kunde jag gå och lägga mig och sova när jag ville om jag blev hungrig... Nu kunde jag inte sova bort hungern när jag ville, men det gick bra ändå... jag har inte varit särskilt hungrig förut nu dom senaste dagarna när jag har tänkt så mycket på mat.

Just nu längtar jag till:
  • Imorgon: Barnvagnsrullet
  • Måndag: Då jag får väga mig och se resultatet av 3 veckors ren kur
  • Måndag: Jag väntar på ett roligt paket till mig
  • Måndag: Jag väntar även på ett roligt paket till Zack
  • Måndag: Jag ska ut och shoppa en fin Odd Molly-belöning till mig!
#1 - ida

Vad har den rena kuren kostat alltsom allt... Alltså alla 21 dagar?

Tycker du är duktig som klarat av det så gallant, har en lite plan på att jag ska testa oxå...

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Ida: Den kostar 470 kr/vecka, så 3 veckor har kostat 1410 kr.

#3 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Vad är barnvagnsrullet?