bambi

God morgon fredag...?

Ja, det känns helmysko att det fredag idag när sambon var hemma igår. Men tydligen så är det fredag och min dag att gå upp med plutt. Han roar sig med sin favoritsysselsättning just nu: att leka med dörrar. Han kan säkert hålla på i en timme och öppna och stänga dörrar, dra dörren fram och tillbaka, fram och tillbaka... Jag var jätteorolig att han skulle klämma sig i början, men han är väldigt duktig och det verkar inte vara någon fara...

Idag så ska vi försöka komma ut på en långpromenad, det var så länge sen. Måste skärpa mig! Vågen stod stilla imorse (bättre än att den visar på plus) och jag påbörjar dag 19 idag!! Jippee!!

Have a happy friday!
#1 - Jenny i Dalby

De tycks ha ett gemensamt intresse för dörrar då, min V och din Zack. Här är det också en av favoritsysselsättningarna att öppna, stänga, öppna, stänga osv osv...:-)