bambi

God morgon onsdag!
God morgon! Idag skiner solen också, så härligt! Vi ska bege oss iväg till öppna förskolan idag tänkte jag. Jag brukar försöka komma iväg dit en gång i veckan, känns som att Zack behöver det. Han börjar bli mer och mer krävande och vill bli mer och mer underhållen, så då är det bra med öppna förskolan.

Vägde mig imorse... fast jag egentligen inte borde det. Man brukar ju gå upp 2 kg direkt som är bara vatten... jag har gått upp ett halvt kilo än så länge. Vågen visade 70,3 kg. Blää... va tråkigt att vara på andra sidan 70-strecket igen. Men jag kör på med LCHF-diet så hoppas att jag är snart under igen! Men allra bäst är ändå att jag inte har något sötsug, skönt att ha "nollställt" allt med Cambridgekuren.

Ha en trevlig onsdag!
#1 - Fröken VIktig

Haha blää kände jag också i morse när jag kommit över 76 strecket igen! Ha en fin dag.

#2 - Agnieszka

Hoppas ni får det trevligt på öppna! Snart är du nere under 70sträcket igen! kramar

#3 - tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

här är det bara mulet och trist...



ha de toppen på f-skolan







www.misstessan82.blogg.se

#4 - Josefine

jag önskar att jag kunde bli kvitt mitt sötsug!! Vågen står stilla och har gjort i snart ett år... : (