bambi

God morgon onsdag!

God morgon allihopa! Idag ska bege oss iväg till öppna förskolan. Jag känner mer och mer att Zack behöver mer stimulans än vad jag kan ge honom själv.

Han sov väldigt bra i natt. Inga dumma tänder som väckte honom och han vakna klockan 6 (nästan prick, han måste ha en inbyggd klocka).

Idag har Zack på sig min favoritbody just nu, multirandig body från Po.P och stjärnbyxor från Villervalla:




Jag kan inte göra annat än tänka på att imorgon ska jag på lanseringen av Odd Mollys hudvårdskollektion! Det är verkligen veckans höjdpunkt! Åh, va jag längtar! Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Men det ska bli så roligt att få testa deras hudvårdskollektion!

Ha en toppen onsdag allihopa!
#1 - Line

Förslag ~ OM Jeans, Spoiler Underdress Purple och en Kofta...kanske Smalville i Purple?

Har den NYA Tvålen framför mig MEN kan inte bestämma mig för OM jag tycker om den eller ej...lukar lite för vanligt...hade väntat mig MER.

Ska bli KUL att läsa vad du tycker om den NYA serien!

#2 - Ammis

Oscar har en likadan. Och mina tva flickor har trojorna. Visst e dom fina.

#3 - Linda

Är så nyfiken på hudvårdsserien... du måste berätta och lägga upp bilder efter d varit där. mvh Linda

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Line: Åh, det var ett jättebra förslag! Min spoiler underdress är liiite tajt fortfarande (dom är ju så små i storlekarna). Efter dieten kommer den nog sitta bättre...

#5 - Jenny i Dalby

Min V har också en likadan body, den är verkligen jättefin! Dock är jag lite besviken över att den blivit så luddig/ruggad så snabbt, till skillnad från de flesta andra av PoPs kläder.

#6 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

förstår att den bodyn är en en favvo. har nog sagt det förr men: den är ljuvlig!