bambi

Inbjudan från Odd Molly skincare


Åh, va glad jag blev när jag öppnade mailen och såg att jag hade fått en sån fin inbjudan från Odd Molly. Jag ska få vara med nästa vecka på deras lanseringsevent för hudvårdskollektionen. Jag kommer även få en uppsättning av hudvårdsserien att recensera!!! Så roligt!!

Men vad ska man ha på sig? Jag har aldrig varit på en sån här grej förut!?!  *blir lite nervös nu*
#1 - Anonym

Något från Odd Molly kanske;)

#2 - Mia

Va kul! Har sett annonserna, undrar hur Odd Molly luktar? ;) Du får rapportera!



Jag hittade din blogg för ett litet tag sen, min första kommentar hittils! ^^ Läser mest om Odd Molly såklart! ;)

#3 - Oddanncha

Grattis! Vad superkul!



Såklart ska du ju ha Odd Molly på dig! Kanske din fina Kobe-klänning..?



:-)

#4 - Jenny

Va roligt :) Hoppas du får det jätte trevligt på "kafferepet"!

#5 - Bina

ÅHHH vad superskoj!



Vad skall du ha på dig? :-D

#6 - Bina

Åhh vad roligt - hoppas det blir superfint väder!



KRAM

#7 - Bina

Haha - förlåt om jag spammar.. men inlägget kom inte med först gången knasigt

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥

Bina: Jag vet inte riktigt än.. men jag tror inte att jag ska vara för uppklädd. För jag tänker mig att det kommer att vara pressfolk där och dom brukar inte klä upp sig?

#9 - Malin

Oh vad roligt! Jag har redan fått ett litet tjuvkik på serien då jag fått en "my dream lather" soap bar. Så fint packeterad i riktig odd molly stil och fint loggotryck i tvålen, nästan så jag inte vill använda den utan bara ha den som dektoration i badrummet! Lite besviken på lukten bara, luktar som vilken handtvål som helst. Hoppas på att de andra doftar mer speciellt! :)

#10 - Malin

Svarar här på din fråga! :) Fick den av min pojkväns mamma som säljer odd molly. De fick prover till affären så då fick jag en, det är kul att ha en "svärmor" med koll, får ofta lite inside information om kommande kollektioner och liknande :)! Ser fram emot att höra vad du tycker om övriga produkter, och ha det så trevligt på kafferepet! :) Gillar din blogg, roligt att läsa din och andras åsikter om olika mollisar! :)