bambi

Jag i ett skyltfönster


På promenaden till och från vår inomhus pricknick så kunde jag inte låta bli att titta i alla skyltfönster jag gick förbi. Inte för att jag var intresserad av varorna i fönstret utan för att det var ju en relativt smal person som speglade sig i dom. Först tänkte jag "är det där verkligen jag?" och så var jag tvungen att studera min egen spegelbild ett tag. Folk tyckte nog att jag såg lite ego-fixerad ut, speciellt när jag tog upp kameran och tog ett foto.. haha.. Men det var en skön känsla och jag kände mig lite stolt så jag ville föreviga den känslan ;)

Några fler bilder från promenaden:

Gröna Lund


Gamla stan
#1 - Vanilla

Helt rätt! Var nöjd och stolt över dig själv! :-) Det får man vara FAST man bor i Sverige! ;-)

#2 - Tess trött tokig morsa

japp de ser ut som kuren går bra hur mycket har du gått ner sammanlagt?

#3 - Tess trött tokig morsa

japp de ser ut som kuren går bra hur mycket har du gått ner sammanlagt?