bambi

Just nu...

Jag hamnade i ett sånt lyckorus efter vågens uttalanden att jag fick för mig att prova mina gamla favoritjeans. Jeans jag köpte i Rom. I Italien, där alla är spinkiga som grässtrån och jeansen likaså. Jag trycker i mig i dom och klarar av att knäppa igen dom! Ståendes! Wow!

Men så får jag också värsta muffinsmagen, men detta döljer jag med en vid tunika (min 9th sweater). Jippee!

Men just nu så sover lilla plutten och så fort han vaknar så ska vi sticka iväg till öppna förskolan. Flera som vi känner skulle dit idag så det blir skoj. Sen så ska jag titta på säsongsfinalen av Desperate Housewives som visades i USA igår, det är ett 2 timmar långt avsnitt! Smaskigt!!
#1 - nina

Kul att du kom i dem

#2 - Elin (Edvinsmamma)

Så roligt att du kommer i dom!

Sånt känns alltid som en seger :)

#3 - Itsme!

var det inte jobbigt?

är de ett bra sett om man vill gå ner i vikt, vad tycker du?

#4 - jess

Vad roligt :) Måste fråga. Om man går på den metoden, innebär det mycket träning då också ? Jag skulle vilja bli av med mina graviditetskilon men har ingen tid att träna speciellt mycket

#5 - Baso

Grattis :D

#6 - Bina

Åhh vad skoj!

#7 - Sofia Werlin

vad skoj för dig :D:D

#8 - Elin (Edvinsmamma)

Du har en rolig liten utmaning som väntar på min blogg :)

#9 - P

Grattis, va glad jag blir för din skull!:D