bambi

Latexhandskar på bussen

På bussen så såg jag en tant som hade genomskinliga latexhandskar på sig. Jag ville nästan ta ett foto på henne i smyg eftersom det såg så skumt ut... men jag vågade inte. Jag tycker att det är ofta man ser eller träffar på skumma människor när man åker kollektivt mitt på dagen, inte när man åker med alla andra pendlarna på morgonen och på eftermiddagen men mitt på dagen då kan man träffa några riktiga skummisar....

Undrar om tanten var rädd för svininfluensan eller vad det var??
#1 - Bina

Hon kanske hade hemska sår och ville skydda dem från baciller... alternativt skydda omgivningen från en tråkig syn.



(men visst träffar man många knasbollar - jag jobbar i butik och det går nog inte en dag utan att jag höjer ett och annat ögonbryn)

#2 - Sandra

Haha vilken knäppis ;)

#3 - Lisa

Vet att en del med psoaresis ( hur stavar man) använder sånna...så det behöver inte vara knäppisar. ;)



Lisa

#4 - Anonym

Kanske var nickelallergiker? Eller bara knäpp =)

#5 - nina

Så "lustiga" tanter du träffat hahaha