bambi

Nej tack, till fika
Solen skiner och det skulle den göra hela helgen, så härligt! Vi ska kanske iväg på Skrattstock idag, det är en massa komiker som kör stand-up utomhus och det är helt gratis! Men förra året var det tydligen proppfullt, så får se om vi får nån plats där överhuvudtaget!

Sambon frågade om vi skulle gå ut och fika imorgon (eftersom det är mors dag), men eftersom jag kör LCHF-diet så får jag inte äta nåt sött (och jag har hållt mig hela veckan från sötsaker). Så jag var duktig och sa "nej tack", istället föreslog jag att jag kunde få sovmorgon imorgon (trots att det egentligen är min dag att gå upp med plutten imorgon), så det ska jag få! Sovmorgonar är värdefulla nu för tiden!!

Vägde mig imorse och vågen visade 70.4 fortfarande, ingen viktuppgång på flera dagar trots att jag har börjat äta... och jag äter ju massor nu (tycker jag). Man brukar annars kunna gå upp 2 kilo direkt, för det är vatten som kroppen binder... så jag är rätt så nöjd ändå... har ju faktiskt bara gått upp 0,7 och har nu ätit i 5 dagar! Hoppas bara att det går neråt senare. Men jag tror på LCHF-dieten, tror att den ska funka...

#1 - Nathalie, 20årig mamma & egen företagare

Va duktig du är! Jag hejjar på dig! You can do it! :)

/ Nat

#2 - Sofie

Men om du inte äter kolhydrater binder kroppen mindre vatten :-) När jag trappade upp åt jag inga kolhydrater och gick inte upp :-)Ska bli spännande att följa din LCHF, funderar på o testa själv. Ha en trevlig helg!

#3 - Sofie

Men om du inte äter kolhydrater binder kroppen mindre vatten :-) När jag trappade upp åt jag inga kolhydrater och gick inte upp :-)Ska bli spännande att följa din LCHF, funderar på o testa själv. Ha en trevlig helg!

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Sofie: Fast jag drack dom där Naturdiet-dryckerna i ett par dagar och dom innehöll en massa kolhydrater (socker) :(

#5 - Jess

Heja dig!! Är inne på min sjätte (eller sjunde??) vecka och har därmed kommit över omställningsbesvären och JAG MÅR SÅÅ BRA =) Har ingen övervikt iofs men njuter av mjukare hud och massa mer energi och styrka på gymmet.