bambi

Odd Molly satsar på herrkläder!

Som jag berättade tidigare så kommer Odd Molly med solglasögon till nästa vår, men redan till nästa höst (2010) så kommer dom även att komma ut med en herrkollektion! Så spännande!

"Vi upplever att det finns en stor efterfrågan på lediga herrkläder med personlig design. Samtidigt är detta en ny målgrupp för Odd Molly, men om vi lyckas nå fram är målgruppen män och killar mer varumärkeslojala än kvinnor och tjejer", säger Christina Tillman.




Country Dreams firar 1 år med att ha 15% rabattallt i butiken!! Passa på och shoppa lite Odd Molly med rabatt  :)
#1 - Ann

Old Mojje kanske?

#2 - Peggy

Vad spännande !! undrar hur Herrkläderna kommer att se ut, jag kan inte riktigt föreställa mig det :-)

#3 - tia som gått upp tre kilo på en dag- känns det som!

Blir jättenyfiken! Ser framför mig värsta hippiemannen men så kanske det inte blir. Anders Timell skulle kanske passa bra i Odd Molly :-)



#4 - Malin

Det har funnits herrkläder innan, Terry O stod det på dem, min man har två tröjor. Samma etikett på kläderna som för Odd Molly bland annat...

#5 - Jolanta

Ann, en applåd till dig: OLD Mojje låter vansinnigt roligt! Ha-ha-ha (gapskratt!)