bambi

Odd Molly tema: Väskor

Väskor från Odd Mollys sommarkollektion 2009


Jag har inte väska från Odd Molly eftersom dom har bara haft tygväskor tidigare, men nu till hösten så kommer det att komma mockaväskor. En massa mockaväskor med fransar. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dom eller inte. Ena dagen så gillar jag dom och andra dagen så tycker jag att det är för mycket fransar.



Vad säger ni? Gillar ni mockaväskorna? Kommer ni köpa någon av dom? Har ni någon Odd Molly väska sen tidigare? Vad tycker ni om den?


Se gärna också inlägget: Odd Molly tema: Vårjackor
#1 - Kikki

Tack för gratulationen :)

Vi köpte just den där nallen på ICA MAXI, den var billigare där, 349 kr.

Annars finns den på alla leksaksaffärer, dem vanligaste, den är grym :)

#2 - tia som kanske råkade krocka lite idag!

De med fransar var coola! Alltså allvarligt. Jag är helt störd idag. Kan inte sluta med det här:

http://fyranyanseravrosa.blogspot.com/2009/05/var-dotter.html



Jag är så BARSNLIG och borde rätta NATIONELLA PROV!



Kram

#3 - Anonym

De med fransar var coola! Alltså allvarligt. Jag är helt störd idag. Kan inte sluta med det här:

http://fyranyanseravrosa.blogspot.com/2009/05/var-dotter.html



Jag är så BARSNLIG och borde rätta NATIONELLA PROV!



Kram

#4 - tia som kanske råkade krocka lite idag!

De med fransar var coola! Alltså allvarligt. Jag är helt störd idag. Kan inte sluta med det här:

http://fyranyanseravrosa.blogspot.com/2009/05/var-dotter.html



Jag är så BARSNLIG och borde rätta NATIONELLA PROV!



Kram

#5 - Therese - Eira min ögonsten - Hjälp mig att hitta den fina dressen FABIAN från Gangstar!

Jag gillar dom små längst ner :) Vet du priset?



Tack för svaret :) Vilken tur för dig att du är kräsen.. ;P

#6 - Starmama ♥

Tyvärr, hörde bara "inom kort" :-D

#7 - Bina

Plånböckerna är bedårande.. väskorna är nej för mig.

#8 - Katinka

Jag älskar väskorna med fransar i brunt så det kommer jag säkert köpa mig en. Jag har en brun mockaväska från Odd Molly från en tidig kollektion som är helt underbar, men den behöver nog sällskap av fler tror jag!

#9 - Konsultpappan

Fan.

Precis vad hushållsbudgeten behöver.

FLER saker från Odd Molly. :-)

#10 - Fia

Måste fråga er odd molly erfarna: hur är storlekarna på grandmas coat egentligen? En åf säjer att de är stora i storlekarna och en annan att de är normala.



Och vilken färg? Rose eller mörkblå- gillar båda skarpt.



Hoppas någon kan "kommentars-svara"...innan den storlekan jag ska ha tar slut...

#11 - Anonym

NEJ - till fransväskorna o mocka och fransar håller några dagar.



Igentligen var tygväskorna snyggare!!

#12 - karin

gillar iaf portmonäerna:)

#13 - Nina

Så snygga med fransarna!

#14 - Jenny i Dalby

Från en som inte alls är särskilt förtjust i Odd Molly överhuvudtaget så måste jag ändå säga att jag tycker att tygväskorna är ganska snygga. De i mocka tycker jag däremot är hemska.

#15 - Ina

Jag har ingen väska från Odd Molly sedan tidigare men jag gillar de här nya skarpt! Främst gillar jag suede super frill purse i rött, jäääättefin verkligen föll direkt då jag såg den. Suede tassel bag i rött är också superfin och troligtvis mer användbar än den andra. Om det blir ett inköp är dock tveksamt, kan tänka mig att de är ganska dyra och då lägger jag hellre mina slantar på ett OM plagg istället men man vet aldrig...;-)

Mvh Ina