bambi

På plats i badrummet

Nu har jag ställt upp alla produkter ur Odd Mollys hudvårdsserie så fint i vår badrumshylla. Jag blir så glad bara jag ser dom. Jag vill nästan springa in i badrummet bara för att titta lite på dom och lukta lite.

Jag börjar gilla doften mer och mer. Den är ganska svag men det ger en exklusiv känsla, inte som billiga parfymer som "stinker". Jag tänkte ta och recensera varje produkt för sig, börjar med bodylotionen som jag redan har testat lite (så den recensionen kommer snart)!

Det enda som jag saknar när det gäller hudvårdskollektionen är en scrub. Jag älskar kroppscrubb, man känner sig så ren och fräsch! Speciellt nu inför våren och sommaren så vill jag använda scrub.

Jag hörde rykten om att en del av hudvårdskollektionen skulle börja säljas på eleven.se snart. Men hela serien kommer ut i augusti tillsammans med höstkollektionen!
#1 - Line

Jag har också hört att eleven ska börja sälja OM:s hudvård inom kort. MEN jag mailade och frågade dem och fick svaret att de endast fått recensions ex och försäljningen ut till kund är i augusti...TYVÄRR =(



#2 - Marie

Jag antar att du redan sett att L'oreal och Odd Molly samarbetar?



http://blogg.kristianstadsbladet.se/tivoli/files/2009/04/elnett.jpg

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Marie: Ja då, det harjag sett. Dom delade ut såna hårsprayfalskor i deras butik förut.

#4 - Linda

Och förpackningarna är ju sååå fina, genomarbetade får jag säga. Ska bli kul när de kommer i butik. /Linda

#6 - bara L

Åå, jag är så avundsjuk! Vill också testa... :) Vad doftar de egentligen? Har hört att de inte doftar som kläderna?

Kram!