bambi

Resultat efter vecka 1

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fett
Efter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fett
Resultat: -2,6 kg

Det går åt rätt håll! Jag är nöjd! Men jag kan inte låta bli att jämföra denna gång med förra gångens resultat och förra gången jag gick ner med Cambridge så hade jag gått ner 3,8 kg första veckan!

Men det är jättebra resultat och det är bara att köra på!  :)


#1 - Marie

Åh, HEJA ! Vad duktig du är ! Grattis.

Var köper man Cambridge? ...nu blev jag sugen ...på att utmana dig ;-)

Jag behöver gå ned i vikt...

kram och lycka till !

#2 - Line

Härligt att se resultat! Själv har jag dragit ner på socker och kolhydrater för att komma ifrån den dåliga vanan att äta godis och kakor hela tiden och det är jätteskönt. Jag tror att man blir extra sötsugen när man ammar och tillåter man sig då att snaska så blir det ett sockerberoende. Jag är bara nyfiken, har du slutat amma nu? Annars måste det vara väldigt tufft (och kanske inte så bra) att bara äta soppor.

#3 - Caroline

Åh jag blir så peppad av dig! Helt sjukt.

Nu ska jag också börja. Pulvret har stått nog länge och dammat så nu kör jag...



Jag har aldrig gått på ren kur förut, har du några tips?



Har du testat andra pulver förutom cambridge?

#4 - Linda

Kul att se resultat så snabbt! Grattis till viktminskningen! :-)

#5 - Elin

Grattis och fortsatt lycka till :)

#6 - Jessica

Heja heja, så himla duktig du är!!

#7 - Gina

Vad är det för diet du använder? :p

#8 - Fru Evelina

bra jobbat! du får tänka att det blir svårare att gå ner i vikt ju äldre man blir ;-)

huvudsaken är ju att du är nöjd med resultaten iaf och det går ju åt rätt håll!

#9 - Anonym

Bra jobbat och lycka till!! :)

#10 - Sandra

Hej!

Jag undrar hur mycket det kostar att köra med Cambridge kuren? Och hur länge man bör köra den? Tacksam för svar MVH Sandra

#11 - Sandra

Härligt! Jag hejjar på dig! :)