bambi

Resultat efter vecka 2

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fett
Efter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fett
Efter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fett
Resultat: -4,7 kg


Jag som hoppades och hoppades att jag skulle ha passerat 70-kilos-gränsen efter 2 veckor... men det var kanske lite för optimistiskt! Men jag är nästan där! Bara att köra på och ta tag i sista veckan på ren kur!

Snart halvvägs där...



#1 - linda

ärligt talat detdär kommer ju inte hålla i längden, du går ner för mycket för snabbt, och sen när du börjar käka mat igen så kommer du gå upp igen.. det går inte att fuska sig ner i vikt

#2 - My

Vad duktig du är, håller tummarna för dig jag :)

#3 - Therese

Du är ju grym ju! Nästan 5 kg är ju hur mycket som helst. Hur länge ska du köra dieten?

#4 - Peppy

instämmer med de andra! Grymt jobbat. Du är ju nära 70, nästa vecka ligger du säkert under ;)

#5 - Cissi

Skönt att det går neråt! :-)

#6 - Linda

Hamnade här av en slump, men duktigt gjort:-) Har själv kört på CK och har nu gått ner 12 kg, gick dock inte ner så mycket på ren kur då jag tränade lite för mycket så jag körde kombinerad, men nu äter jag kolhydratfattigt och har hållit mig på samma vikt utan att gå upp:-)



Kämpa på och stort grattis:-)

#7 - Linda

Hamnade här av en slump, men duktigt gjort:-) Har själv kört på CK och har nu gått ner 12 kg, gick dock inte ner så mycket på ren kur då jag tränade lite för mycket så jag körde kombinerad, men nu äter jag kolhydratfattigt och har hållit mig på samma vikt utan att gå upp:-)



Kämpa på och stort grattis:-)

#8 - Emma

hur går det till med den där dieten? :D