bambi

Resultat efter vecka 3

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fett
Efter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fett
Efter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fett
Efter 3 veckor: 69,7 kg och 33,7% fett
Resultat: -5,7 kg


Härligt att jag fortfarande låg under 70-kilos-gränsen! Inte så dåligt med 5,7 kilos viktnedgång på 3 veckor! Men det gick rätt sakta nu på slutet.. undrar varför? Nåja, nu börjar upptrappningen och LCHF-diet för att gå ner resterande 4,7 kilo.

P.S. Sen att jag har haft samma nagellack på tånaglarna i 3 veckor är lite tragiskt.... dags för en egen liten pedikyr här hemma tror jag.....


#1 - Caroline

Grattis!! Du är så duktig!



Fasiken, jag använder samma ticker som dig men av någon anledning så syns inte mina decimaler! :(

Dom betyder ju rätt mycket när man går ner :P

#2 - Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

#3 - Tonårsliv by Leonora

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

#4 - Jyoti

Grattis, skönt att det gått så bra! :-)

Nu har jag äntligen startat om igen, nu har jag fått med mig min man denna gången ;-)



Ha det bäst!

#5 - Nina

Bra jobbat!

#6 - a-k

Superbra! Du har verkligen bitit ihop. Hoppas klänningen sitter fint sen. =)