bambi

Skinn & paljetter till hösten

Mina två elever som jag träffade på igår på lanseringen hade även varit på H&Ms pressvisning av höstkollektionen. Därifrån fick dom varsin kudde med massor med pajletter i sin goodiebag, så jag antar att det är något som vi kommer att få se i H&M Home i höst.

Men dom sa att det kommer att vara mycket paljetter i höst. Och även skinn! Dom sa att dom hade till och med sett små skinnjackor till bebisar/barn!
#1 - Josefin

häftig kudden var =). Skinnjackor till bebisar är kanske lite överdrivet, tycker jag.

#2 - Sandra

Oh vilka härliga kuddar :)

#3 - e

Vi har en skinnjacka till vår lille knodd. Stl 74, den är fortfarande lite för stor men oerhört söt. Finns på både H&M och Lindex för en billig peng.

#4 - Starmama ♥

Hmm, nej, nitar är inget för mig. Inte speciellt skönt att ligga på den där kudden ;-)

#5 - Fru Evelina

skinnjackor till småttingar såg jag på lindex för några månader sen. skitsött!