bambi

Söndag

Bild från igår


God morgon allihopa! Min tur att gå upp med Zack på morgnen, men det var inte så jobbigt. Han vaknar klockan 6 nu igen, prick klockan 6 varje morgon.

Nu på morgonen har han jagat vår katt Hera lite, han har börjat bli så snabb med att åla sig fram! Hera tycker nog att det är lite jobbigt, förut var det ju så lugnt när han låg stilla på ett och samma ställe. Men vi väntar och väntar på att han ska börja krypa snart!

Idag är jag inne på dag 14 av cambridgekuren, så härligt!.Det blir en massa mys idag, vi ska se på en massa 24-avsnitt! Vad ska ni hitta på idag?
#1 - Jennie

Det blir en slapparsöndag här också, lite besök och fika på altanen. Ha en mysig dag!

#2 - Jennie

Glömde.. Edvin började krypa för ganska precis tre veckor sedan och Zack är ju två veckor yngre så det kommer kanske vilken dag som helst!

#3 - Therese - Eira min ögonsten - Bloppis!

Vad härligt att du bara har en vecka kvar! Vad stark du är!



Idag ska vi nog ta det lugnt. Fast en promenad blir det nog, solen skiner!

#4 - Linda Andersson

Jag ska ta en lååååång promenad, sen borde jag tvätta....