bambi

Stora belöningen
Jag måste ju ha något extra som lockar mig i min viktnedgång (förutom själva viktnedgången), en fin belöning som väntar vid målsnöret. Något från Odd Molly förstås! När jag har avklarat 3 veckor ren kur så tänkte jag välja något av dessa.... men det är så svårt att välja bara ett alternativ... jag vill ju ha alla!!!



Jag tänker så här:
1.) Jag älskar min 9th sweater i purple och skulle så gärna vilja ha en till!
2.) Så fin! Älskar färgen och mönstret!
3.) Fin färg, väldigt användbar (men rätt dyr för bara ett linne...).
4.) Sött set. Skulle vara roligt att ha.
5.) Mycket fin och prisvärd klänning.
6.) Två mycket användbara toppar!


Shit, va svårt att välja!! Vilket alternativ skulle ni välja??
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Bloppis!

Jag skulle helt klart välja nr 5. Har spanat in den här i stan i den vänstra färgen. SÅ FIN!

#2 - Caroline

Nummer 2 var SÅ snygg! Shit, nästan så jag blir sugen själv..

Men skulle jag (som är snål med mig själv) välja, skulle det helt klart bli nummer 6.

#3 - Malin - brandteknologen

3!

#4 - Katinka

Oj, vad svårt! För egen del skulle jag nog ta Dudetteklänningen, men jag tycker nog allt du ska satsa på alternativ 1. Den har jag ju redan, så det var det jag menade med för egen del. 9:th sweater är så himla snygg! Passar ju både till jeans, kjol, klänning och tunika. Provade min i chalk till standardunderklänningen du vet och det är så himla fint!

#5 - Tess trött tokig morsa

hoppas allt är bra med er ikväll



kram

#6 - Louise

Skulle absolut ta 3an nu när det är på väg med sommar och den var otroligt fin. Annars kommer nog 2an på andra plats på min lista. :)

#7 - Jasmin

Nr 2, känns lyxigast som belöning och en av de få om-plagg jag själv gillar :)

#8 - Jennie

Hej. Ja jag följer din kamp =)! Är så roligt att se när andra lyckas för man får en push utav det själv.

Härligt att du unnar dig en belöning! Nr 5 var min favorit. Jätte söta!

Fortsätt kämpa du gör det bra!

#9 - Anna

Jag skulle välja 3'an. Himla fint linne. Känns väldigt användbart... :-)

#10 - Erika-foto-mode-pyssel

nr 3

#11 - Martina

Jag skulle valt mellan nr 1 och nr 6! :)

#12 - Ina

Jag liksom du älskar min 9th sweater, har den i blush och skulle gärna vilja ha den i just chalk så den är ett bra alternativ. Den är så användbar tycker jag. Annars äälskar jag Artology tunic, har nyss köpt en i blush själv som jag väntar på från en butik i Stockholm.:-) Dudette dress är fin i vitt... Håller nog ändå på Artology tunic tycker den är helt ljuvlig i utförande och just i färgen blush.

Mvh Ina

#13 - Linda Andersson

Har inte nåt odd molly plagg, har aldrig provat nåt heller... Har helt enkelt inte haft ekonomin till det... Men om JAG skulle välja nåt av ovan skulle det bli nummer 2. För den tyckte jag var snygg!

#14 - Sandra

Nr 2 var super söt :)