bambi

Tack för att du betalar din tv-avgift!

Jag och sambon diskuterade reklam. Reklam som är mer eller mindre realistiska, för en del känns så fejk. Men så kom vi på Radiotjänsts reklam då dom går och sjunger för någon... tror ni att den är på riktigt? Det känns ju faktiskt så....
#1 - Fröken Viktig

Härlig blogg :) Fick tips om att titta in här eftersom du kör Cambridgekuren. Jag började IDAG. Så letar inspiration och försöker roa mig så jag inte går ut i köktet och snokar :) Ha en fin kväll.

#2 - Malin - brandteknologen

Hur menar du med att det känns som att den är på riktigt? Att personerna får äkta reaktioner eller vad?

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Malin: Att det inte är skådespelare i reklamfilmen... utan dom har verkligen sökt upp personen som har varit omedvetna om vad som skulle hända. Det verkar ju så...

#4 - Nathalie, 20årig mamma & egen företagare

Haha.. njae, tveksamt. :P tror du?



/ Nat

#5 - johanna jordgubbe

jag har funderat på de där.. så finner du nått bra svar så får du skriva det på bloggen så att du kan mätta min nyfikenhet..



kika gärna in hos mig..

mycket uppdateringar nu ikväll..



http://jojordgubbe.blogg.se

#6 - Katinka

Du har säkert redan sett det, men det ligger en 9:th sweater ute på Tradera i chalk stl 2 med köp nu priset 1150:-....

#7 - Katinka

Haha.. ja, det är inte lätt att välja ibland... Hoppas du får tag i det du vill åtminstone!

#8 - Jenny i Dalby

Jag tycker absolut att det ser ut att vara "på riktigt". Folk ser så överraskade ut. Eller den där söta farbrorn som blir så rörd när de ringer på och sjunger hemma hos honom. Så som sagt, äkta vara röstar jag på! :-)Gillar också denna "reklam" skarpt!

#9 - nora

hej (:

Jag har hört att folk får anmäla sig, eller någon annan, till att vara med i de här reklamerna, men de vet inte när sångarna kommer. Skulle ju kunna stämma, man får lite lust att anmäla sig va? (:

#10 - Sara

På radiostjänsts hemsida kan man anmäla sitt intresse om man vill att de kommer och sjunger för en och har man tur, kan man hamna i tv. Så visst, jag tror att det är på riktigt. =)



Kram Sara

#11 - Tess trött tokig morsa

hoppas du svarar på min tidigare ställda fråga!

#12 - SOMMARUNGARNA!

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott inatt? :D Hoppas att du får en bra dag! ;)

KRAMAR!