bambi

Tänkte att det kunde vara dags för en...



Om ni nu har några frågor  ;)
Fråga vad ni vill fram tills imorgon bitti....
#1 - bara L

Hej!

Jag läser din blogg varje dag och tycker att den är rolig och intressant. Kul med en "livsstilsblogg" med både substans och självdistans! :)

Passar på att fråga dig:

- Vad gillar du att läsa?

- Saknar du USA?

- Hur kommer det sig att du blev så intresserad av Odd Molly och hur har du gjort för att få recensera deras produkter?



Ha det så bra! :)

#2 - Nettan

Hej!

Jag läser din blogg varje dag och tycker det är särskillt kul när du skriver om Odd Molly. Jag älskar det också!! Min fråga är: Handlar du mycket från Tradera eller Blocket?

Tack:)

#3 - nina

Är du feminist? Vad innebär det att vara feminist, för dig?

#4 - Malin med Vegas

Hej, jag läser din blogg lite då och då, men har nog aldrig kommenterar men nu undrar jag vad har hänt med er andra katt/katter, jag har för mig att ni haft flera katter? och då någon från kattstallet, eller misstar jag mig?



Tack för mig=)

#5 - Sandra

Vad kul med frågestund, här kommer ett par frågor:



1. Jag vet att du har tatueringar, 3 stycken har jag för mig, kan du visa bilder på dom? Och berätta lite om dom?



2. Vad jobbar du som?



3. Hur gammal är du och hur gammal är din sambo?



4. Hur länge har du och din sambo hållt ihop? Hur träffades ni?



5. Hur många Odd Molly plagg äger du?



6. Hur bor ni? Lägenhet? Storlek?



7. Framtidsdrömmar?



8. Favoriträtt?



Det vart många frågor ;) Ser framemot svaren :)

#6 - Bina frågar Bambi lite Odd Molly-frågor

Trevligt trevligt!



Ull eller bomull?

Silke eller bomull?

Finaste plagget i Bambis garderob?

Äldsta plagg - första inköpta?

Bambis önskeplagg just nu?





#7 - Starmama ♥

Jag vet att du arbetar som lärare (har jag för mig) och då undrar jag att vad det var som gjorde att du valde det yrket?



KRAM!

#8 - anonym

Hejsan! tänkte bara fråga om hur du kunde veta att t.ex 528 Long Cardigan - odd molly, kommer att finnas nu till hösten igen?

Har du förtur att titta på höst/vinter kollektionen, eller finns det någon sida man kan se den på?

Tack :)

#9 - Jenny i Dalby

Vad kul!



Har Zack några fler namn? Vilka i såfall?

Vill ni ha fler barn? Hur många?

När tycker du/ni att det känns lagom med syskon till Zack och varför just då(om ni nu önskar fler barn vill säga)?

#10 - Linda

Är nyfiken på hur du på sin blogg kan ha annonser odyl på båda sidorna? Vilken mall har du? Jag får bara till att ha det på ena sidan nämligen. Ha dé

#11 - Kaja

Vilken mascara använder du?

#12 - Sofia

Jag tycker inte jag behöver skriva nån fråga eftersom du är så generös och delar med dig av ditt liv och levene till oss intresserade.

Jag måste bara säga att jag tycker din sambo är lik Robert i TV-reklamen.



Kram Sofia

#13 - Anonym

Var hittar jag en good t-shirt i almost black i storlek 2?



Gillar din blogg btw! :)

#14 - Tove

Viktigaste frågan:

Kom min förra fråga med? blogg.se gillar verkligen inte mig...

#15 - Jasmin

Jag undrar om/nær du tænker påbørja dina psykologistudier? Hur længe måste man isåfall studera, och tænker du ev. kombinera det med barn nr 2?