bambi

Tar mycket energi...


Min sötis är en gnällig, arg, trött och ledsen sötis.
Jag vet inte om han går igenom någon utvecklingsfas just nu... känns lite så. Han blir lätt sur och arg, vilket är ganska olikt honom. Han är trött men vill inte sova... så då blir han ledsen istället. Det tar väldigt mycket energi att gå och trösta en ledsen plutt och det är rätt så frustrerande när ahn blir arg så fort han inte får som han vill.

Sen så var det killar här och borrade och drog sladdar och grejer eftersom vi ska få fast lina till vår fastighet, så plutten har sovit väldigt dåligt idag.

Jag är glad att vi är två i allafall, så att man får turas om och ta pauser från det hela och komma med ny energi och trösta och leka med plutt. För just nu känner jag mig helt slut....
#1 - Fru Evelina

sötisen =)



jo vi har haft sol men BLÅSIGT!!

jaha så billigt! men då tillkommer väl tull och så också, kan ju bli mkt?





kram!

#2 - Ivana

Vilken sötnos!

#3 - nina

Ååå jag vet precis hur du känner. Man får försöka tänka att det är oftast bara en kor period det är så där krävande, snart blir han nog glad å pigg å sig själv igen. Men visst är det en makalös tur man är två. Fattar inte hur min mamma klarade det, hon var ju i stort sett själv.

Styrkekram!