bambi

Upptrappning

Jag har kikat i min gamla blogg och så såg jag att så här såg min upptrappning ut förra gången:

Dag 1-2: 100 gr. rostbiff

Dag 3-4: 100 gr. rostbiff + en morot

Dag 5-6: En kycklingfilé + en morot

Jag fortsatte då neråt med 1,2 kg, trots att jag började äta igen. Man går ju lätt upp då kroppen samlar på sig vatten igen, man kan lätt gå upp 2 kg direkt (som sägs vara hur mycket vatten kroppen samlar på sig), så att fortsätta och minska under upptrappningen är verkligen jättebra.

Får se hur jag kommer att göra denna gång... ska kanske äta sallad eller kikärtor istället för moroten?


Jag har i allafall varit rätt så hungrig idag och det beror nog på att jag har tänkt så mycket på mat. Sambon har också ätit spaghetti och köttfärsås, vilket var lite jobbigt. Han har ju varit rätt så snäll och bara ätit sånt jag inte gillar tidigare, t.ex. Lax, Blodpudding, mm.

#1 - Caroline

Efter upptrappningen, ska du äta kombinerad kur då eller blir det enbart mat?