bambi

Upptrappningen
Ok, nu har jag gjort iordning matschema och inköpslista inför upptrappningen nästa vecka. Jag kommer att bara äta LCHF-mat under upptrappningen (och ett tag efter). Upptrappningen denna gång kommer att gå lite snabbare än förra gången. Gud, va jag är hungrig och längtar efter upptrappningen nu....

Måndag: 3 påsar CK + rostbiff

Tisdag: 3 påsar CK + några kyckling "nuggets"

Onsdag: 2 påsar CK + kasslersallad

Torsdag: 1 påse CK + sallad till lunch + baconlindad kycklingfilé & coleslaw

Fredag: 1 påse CK + kycklingfilé till lunch + tacogratäng

Lördag: Yoghurt & knäckebröd + soppa m. bacon + ingefärsmarinerad kyckling

Söndag: Yoghurt & knäckebröd + rester + fläskfilé med ädelostsås

Sambon kommer enkelt kunna lägga till potatis/ris/pasta till maten, vilket är bra. "Knäckebrödet" är egentligen inte vanligt knäckebröd utan en massa frön i stort sett. (Alla recept kommer under nästa vecka). Men det känns som att det kommer att bli dyrt att köra LCHF!

#1 - tia som gått upp tre kilo på en dag- känns det som!

Menade bara att miklshakes i största allmänhet låter trist, inte just CB! Du har varit så grymt duktig!

#2 - Milla

Va kul att du gillade mina recept! Och använd dem precis hur mycket du vill :) självklart får du länka till mig! Lycka till med upptrappningen!

kram.

#3 - P

Ja det är helt galet hur dyrt det är att täa nyttigt. Kolalt på linser, quinoa, bulgut, couscous och sådant istället för vanligt ris?