bambi

Utmaning 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
En rolig och personlig utmaning från Nina:


10 FAVORITER
Dialekt: Oj, jag har jättesvårt att höra dialekter. Kan knappt känna igen skånska! Så... jag vet inte  ;)
Mat: Men mat vill jag inte tänka på nuuuu! Men tacopaj... (försöker radera tacopaje ur hjärnan snabbt som fan...)
Låt: Jag lyssnar ju på Bumbibjörnarna hela dagarna så jag får väl svara den då  ;)
Film: The eternal sunshine of the spotless mind, The squid & the whale och Pianot.
Tecknad figur: Nalle Puh
Sport: Jag är totalt ointresserad av sport och jag är överlycklig att jag har lyckats hitta en partner som är lika ointresserad! Sport är en sak som aldrig kommer på tal här hemma.
Komiker: Lätt - Johan Glans!
Veckodag: Fredag... det är en härlig känsla med fredagar...
Glassmak:  Häagen-Dazs Pralines & Cream, utan tvekan!!
Soloartist:  Justin Timberlake

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:  Glad, trött och lycklig.
Tanke:  Ska inte plutten vakna snart från sin middagsnap?
Kläder:  Juicy Couture mysbyxor, Odd Molly linne och kashmirkofta från La Redoute.
Bakgrund:  Tv:n är på.. reklam tror jag att det är just nu...
Känsla:  Stolt att det går så bra med Cambridge.
Tid: 18:21
Bästa sak: Zack
Irritationsobjekt:  Inget...

8 FÖRSTA
Bästa vän: Susanna Cabander
Husdjur: Chihuahuan Snoopy
Utlandssemester: Kanada
Piercing: Tungan
CD skiva: East 17
Bil: BMW 316 I
Ord: Mamma... tror jag...

7 SENASTE
Telefonsamtal: Försäkringskassan, om hur man gör med föräldrarpenning om man tjänar pengar på sin blogg (dom förstod knappt min fråga).
Mat: Thaimat i söndags
Dryck:  Mineralvatten
Biltur:  Västerås till svärföräldrarna
Tv-program:  Just shoot me
Spelad låt: Säkerligen nån Kent låt
Köpta klädesplagg:  Villervalla overall till Zack

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Snattat, kört för fort, laddat ner.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på TV:  Nej.
Varit med i tidningen:  Ja

5 NEJ TACK
Skolämne: Idrott
Mat: Fisk, skaldjur, svamp, mm mm.
Musik:  Dansband
Dryck: Öl
Djur: Fästingar (min stora fobi)

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, läser bloggar eller ser på tv.
Du gjorde igår kväll:  Bloggade.
Du kan höra just nu:  Fortfarande tv´n...
Du inte kan leva utan:  Familjen

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:  Sambon
Du tycker om: Familjen, mina vänner, glada och öppna personer
Du inte gillar:  Trångsynta och ignoranta personer

2 VAL

Coca cola eller fanta:  Cola light
Hund eller katt: Katt

1 ÖNSKAN
Att jag och min familj ska vara friska och lyckliga i resten av våra liv!


Jag utmanar alla som vill!
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Fästingar är jag också sjukt rädd för...men det är ju jag för dom flesta små kryp ;)

#2 - Anna

Åh! Jag har hittat ännu ett fan av "just shoot me" =D

#3 - nina

Kul att du antog.

Jag gillar oxå Johan Glans och Justin.

#4 - Sandra

Jag har gjort den nu :)