bambi

Vecka 20 - #890 Hatehate tee

Första gången jag såg namnet på denna top så blev jag lite förvånad. Odd Molly brukar ju handla om kärlek och glädje, varför döpa en tee till hatehate? Men man kan inte annat än älska denna tee. Jag använder min konstant, love it!



Den är i 100% av den mjukaste bomullen med fina tryck fram och bak. Den är väldigt lång i modellen så ingen risk att man kommer att visa magen. Den är väldigt stor i storleken så man kan lätt gå ner en storlek på denna!

Finns i färgerna: almost black, blush, purple, red och white

Som med alla Odd Mollys kläder så är det jättebra kvalité på hatehate tee. Jag har tvätta min massor med gånger och den är fortfarande lika fin! Den är superfin till det mesta. Jag älskar färgen på min som är i blush! Men jag vill verkligen ha fler utav denna eftersom den är en snygg vardags tee som är lång och skön!


Har ni en hatehate tee? Vad tycker ni om den? Hur är kvalitén, storleken, längden?
#1 - Härligheter enligt Erika

Jag äger ännu inte en enda Odd Molly men har varit sugen på snygga toppar och tröjor länge nu. Den du har är grymt snygg!

Ha det gott!

Erika

#2 - josefin

Söta tees =)

#3 - Madde

Hej,



Tänkte fråga om du kanske kunde ta en titt på lekmer.se och ev skriva några rader om dem. En hemsida som erbjuder leksaker med rimliga priser och snabba leveranser.



Jag har min praktik där just nu och driver bloggen, skriver artiklar mm. Det skulle vara kul om fler fick upp ögonen för hemsidan.



Det pågår en tävling just nu där man ska svara på frågor om Pippi Långstrump och motivera just varför hon är bäst. Jag har läst att du är ganska bra på motiveringar. ;)



Vinnaren vinner en weekend på Astrid Lindgrens värld.



http://blogg.lekmer.se/

http://lekmer.se

#4 - Helene

Den här låter som nåt för mig :-)

#5 - Katinka

Jag har den i white och älskar också den. Tycker också den är stor i storleken, men det kan vara skönt att den inte sitter så jättemycket åt. Skulle vilja ha den i almost black också faktiskt.

#6 - Line

TIPS!



Jag har precis köpt en HateHate i Färgen Purple Size 1 som TYVÄRR inte var fin på mig =( NY med Lapparna kvar. Ligger ute på Tradera NU och auktionen går ut ikväll (11/5)... =)

Länk: 91492566" rel="nofollow">http://www.tradera.com/-NY-Odd-Molly-HateHate-Tee-Purple-Size-1--auktion91492566

#7 - Jolanta

Mycket skönt plagg av tunnaste, silkeslen bomull.

Älskar den, har denna t-shirt i färgen "blush". Färgen skapar en glad stämning när jag har t-shirten på mig.

Nackdelen dock är att den är så lång och töjer sig väldigt snabbt! Inget för korta tjejer, den gör överkroppen lång och benen ser visuellt kortare ut då t-shirten går över stussen.

#8 - Lene

Nej inte ännu...Men jag har suktat och velat ett tag. Tänker unna mig den vita när jag gått ner under 70 kg (pulvrar ju som du)Hoppas den finns kvar då....

Fråga om du eller någon vet: Är den vita mycket genomskinlig?



Mitt resultat efter första veckan var 3.5 kg nöjd

Fast jag hade gått UPP 2 hg idag...men jag tror det är den kommande mensen som spökar.

Kämpa på!!! Vi fixar det!!