bambi

Veckans matblogg!

Jag ska straxt börja med LCHF-diet och jag är ju rätt kräsen av mig (äter inte skaldjur, fisk, svamp, squash, ägg, mm mm) så jag trodde att jag skulle ha stora problem att hitta bra recept... men icke!! Jag har hittat världens bästa LCHF-blogg! Sååååå otroligt många goda recept, det är bara ett fåtal som jag inte skulle kunna äta!! Helt otroligt!!

Millas mat heter den och jag är nu en trogen prenumerant!

#1 - saga

hejhej, vad är det för pulver ?

vart kan man köpa det ? :D

PS. din blogg är jätte bra :D

#2 - johanna jordgubbe

hmm.. nyfiken.. varför äter du inte alla dessa goda grejer.. jag skulle dö utan ägg och skaldjur :)

#3 - Linda

Tack för länken. Alltid roligt med lite nya recept. Blev ju hungrig bara genom att titta på alla fina bilder på god mat! ;-)

#4 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

men gud!! va mumsigt - lägger länken genast i favoriter!

#5 - Caroline

Jag hittade också MASSOR jag kommer laga. Så otroligt enkla grejjer också, inga konstiga ingredienser som det alltid är annars...

#6 - Milla

Härligt att du gillar min blogg, och får nytta av recepten! Och vilken ära, veckans matblogg :D

kram!

#7 - Elina

Åh tack för tipset om matbloggen.. jag skulle vilja köra med LCHF mat och kanske gå ner nåt kilo till sommaren.. :) Nu ska jag inspireras lite..

Kram Elina

#8 - Linda Andersson

Vilken härlig matblogg, även om jag inte går på någon diet alls, så fanns det många goda recept... borde gå på diet med tanke på muffinsmage.... Började prenumerera jag med :) så tack för länken!