bambi

Vinnaren av Polarbrödtävlingen är...

Postat av: Emilia

Vilket underbart generöst pris, det hade verkligen inte suttit fel att få slippa bröd-utgiftsposten ett tag framöver :)

Min absoluta favvomacka görs i ett vanligt mackjärn med 2 skivor formfranska och en god brie eller cambozola emellan och mörk fin choklad (minst 70% kakao). Avnjutes med ett glas gott rött vin! Påläggen kan låta lite mysko att ha till macka men trust me, det är en riktig delikatess :) Fick idé från ett Oprah avsnitt.

Ha det så bra!

Mvh Emilia



Grattis Emilia! Jag har mailat dig!

Jag brukar alltid lotta fram vinnaren, men denna gång valde jag ut en vinnare istället eftersom jag tyckte att det var ett sånt generöst pris och ville då hitta en riktig värdig vinnare (men det var mycket svårt!!! Det fanns så många bra bidrag!). Jag valde Emilias bidrag eftersom jag tyckte det lät som en riktig häftig och annorlunda macka! Inte lik någon annan! Tusen tack till Polarbröd som sponsrade denna tävling!


P.S. Jag har tydligen glömt att publicera vinnaren av sandlådesetet, det blev Luran!
#1 - Caroline

Ja, det lät verkligen unikt!







Nu sitter jag och väntar på att du ska blogga om cambridge =) Kvällens höjdpunkt helt klart!

Hoppas jag gav dig lite press nu också ;)

#2 - Lene

Snälla, vet du om den vita "Hate hate" tishan är mycket genomskinlig? Velar så om jag ska beställa den vita eller almost black? Vilken strl har du?

//Lene

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Lene: Dom vita plaggen brukar vara rätt så genomskinliga... Jag har storlek 2 på min och den är rätt så stor på mig!