bambi

Woho!


Imorse visade vågen på 69,8 kg! Äntligen under 70-strecket! Shit, va segt det har gått! Och så jag har längtat!

Nu är jag bara lite orolig för att vågen ska visa några hekton plus imorgon bitti när jag ska göra min officiella vägning efter 3 veckor ren kur, då kanske jag är över 70 igen. Det går ju lite upp och ner så där från dag till dag... Men jag får hoppas att det fortsätter på minus imorgon också, vi ska ju ut på tipspromenad idag så det borde ju hjälpa till lite!
#1 - Caroline

Grattis :D

Vad härligt!

#2 - Jennie

Stort grattis!!!

#3 - Elin (Edvinsmamma)

Grattis!

Va skönt att det går så bra för dig :)

#4 - Lene

Grattis, grattis!!!! Håller tummen för att det inte är plus i morgon, utan lite mer minus ;)

Vet hur underbart det är när det står en 6:a först på vågen istf en enländig 7:a! Läääängtar dit jag med (igen), idag kom jag iaf under 71.Jag kör på ett tag till, med avbrott för Pingsthelgen när maken o jag ska på loveweekend :D

Ha en härlig söndag!

#5 - Sara

Grattis!

#6 - Anna

GRATTIS!! Jag kämpar på med mitt cyklande, jag pallar helt enkelt inte att inte äta :-) Så det blev nio mil cykel idag.

#7 - Linda

Vad duktig du är !!! Grattis...