bambi

Zack doppade fötterna för första gången idag...



Det var inte så populärt....
#1 - jossan

hehe oj, vilken min! men var det inte jättekallt i vattnet?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

jossan: Jo, det var rätt så kallt. Men sambon badade och flera flera andra (inte jag).

#3 - Kikki

Modig kille :)



Jag började dricka shakes i 2 veckor (5 ggr om dan=550 kcal) tappade 6 kg och sen gick jag in på LCHF efter det och har tappat 3 kg.

Kul att vi kör samma diet :)

#4 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

hihi han ser måttligt road ut =) lite varmare och han kommer bo i strandkanten sen fram i sommar! =)

#5 - nina

Naaaaww

#6 - Jenny

Äntligen har jag internet igen så jag kan gå in och läsa mina favvo bloggar :)



Naaww lilleman då! Lite skillnad mot min badtjej :D Astrid har alltid älskat o badat, enda sedan hon var liten o nyfödd, när vi var i thailand i februari var hon som en fisk i vattnet och det visade hon sig även vara i svenskt kallare vatten!



Inte brås hon på mig i alla fall ;) Jag är en riktig badkruka!



Hoppas det släpper för Zack när det blir lite varmare i vattnet :)



Sov gott o dröm sött, kram Jenny