bambi

Zack förstår när man säger "gungiligung"
Jag märkte idag att Zack förstår när man säger "gungiligung", för då börjar han gunga! Han har ju alltid älskat att gunga, men han har aldrig gungat på kommando förut! Hihi.. så gulligt! Och så roligt att han förstår när man säger något! Det känns verkligen som ett stort steg i hans utveckling!

Här är två korta klipp på när han gungar när jag säger "gungiligung":

#1 - nina

Men guuuuuu va söt. Jag bara ler med hela ansiktet nu. Å så smart sen att redan fatta, en liten Einstein

#2 - Sara

underbart sött =)

#3 - Sara

hann inte skriva in min bloggadress på kommentaren jag skrev =)

#4 - Sofie

Vilken fin röst du har!

Åh vad söt Zack är, det är nästan så att man vill äta honom! :)

#5 - Caroline

åååå vad sööööt

#6 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

vilken sötnos!

#7 - Jyoti

Hej, vilken liten gullunge Zack är!!!

Jag missade frågestunden! Hoppas att det är ok att jag ställer en fråga i efterhand. Vad gjorde ni i USA? Hur fick ni jobb där?

Både min man och jag är väldigt sugna på att flytta utomlands, men vet inte riktigt hur det skulle gå till dock...

Ha det bäst!

#8 - DINA

Vad söt :) PUSS /Miss D.

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jyoti: Mina föräldrar flyttade dit eftersom min pappa fick jobb där (och hans bror bodde redan där). Sen så föddes jag där ett år senare och vi bodde kvar där tills jag var 9 år, då mina föräldrar skilde sig och jag och mamma flyttade till Sverige!

#10 - Therese - Eira min ögonsten

Gud så söt han är! :)

#11 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Och väldigt duktig glömde jag skriva :)

#12 - mammagladh

Barn förstår oftast mer än vad man någonsin kan ana, helt makalöst är det!



Min dotter gungade till orden musik och dansa när hon var ca 9 mån.



http://mammagladh.blogg.se

#13 - Lena -Chokladmamman

Vad gulligt!



Det är så roligt när man märker att de förstår en.