bambi

Zacks egna Syster Lo

Oj, va jag har stickat och grejat! Men nu är jag äntligen klar... och det var inte direkt lätt! Men nu har jag stickat en egen Syster Lo till Zack (Syster Lo är Polarbröds senaste nyhet). Han tyckte att den var riktigt rolig :)   ..och jag måste erkänna att jag rätt stolt över att jag har stickat ett eget gosedjur till min son  :)



#1 - cissi

Vad duktig du är!



Fin:)

#2 - Nathalie, 20årig mamma & egen företagare

Duktig du är! :) det är ju superfin. Inte undra på att Zack tyckte om den. :)



/ Nat

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Vad duktig du är! Den är jättefin!

#4 - L

Oj, den är verkligen jättefin! Vad duktig du är! :)

#5 - Cissi

skrattar Vilken härlig figur!!

#6 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

han ser verkligen nöjd ut!

#7 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

Men åhhh vad fin! Du borde sticka och sälja! Jag skulle köpa en!







Ja det var en pik.

#8 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

nej! Jag var ärlig! Den ÄR fin! piken var att du skulle sticka en till mig dummer!

#9 - Anna

Den första bilden var ju helt underbar...



Det var ett jättesött djur. Visst är det härligt att vara kreativ och tillverka saker?! Jag sydde några tygväskor igår och har gått runt med dem som en stolt femåring hela dagen och påtalat för alla jag mött att jag minsann gjort dem HELT SJÄLV och att de är SÅ FINA. :-)

#10 - Jessie<3

Gud så sött! =)



Ha det så bra!

#11 - Helene

Men vad fint. Första fotot med Zacks glada ansiktsuttryck. Bara sånt gör ju det värt att sitta och pillra med ett egenstickat gosedjur.

#12 - Anette

Så söt den blev och Zack verkar ju riktigt nöjd! Duktig du är, jag kan bara stick "rakt", dvs halsdukar ;)