bambi

Dagens outfit
Det har ju inte blivit så många dagens outfits på sistonde. Men nu när jag mår lite bättre så kanske det blir fler! :)

Top: Odd Molly Allover printed cottonpoly tee
Kofta: Cashmere kofta från La Redoute
Jeans: Mammajeans från H&M
Mage: v. 19 (18+6)


Toppen är så strechig och lång och mjuk så den kommer jag nog kunna ha ett tag in i graviditeten.

Koftan är ny! Älskar den! Inte så ofta jag köper andra märken än Odd Molly nu för tiden. Men jag ville ha en mjuk cashmerekofta, så det blev denna. Perfekt med knytband, så att den också kan användas ett tag till!

Usch, dags att beställa tid hos frisören snart!
#1 - Malin - brandteknologen

Jag tycker du har fin längd på håret =)

#2 - Vanilla

Tröjan var jättefin!



Jag gillar verkligen din nya bloggdesign! Jättesnyggt! :-)



Kram

#3 - Lilla a

Hej igen,



Det är alltid lika trevlig att titta in hos dig. Är fortfarande så glad att jag hittade dina bloggtipps. De är kanonbra!



Vill du hjälpa mig att få ändan ur soffan och komma ut och röra på dököttet? Läs mer om min utmaning på gladdagboken.se. Kanske gör det att även du känner dig lite nöjdare när veckan är slut. Hoppas du antar min utmaning.



/Lilla a

#4 - Sophie

Fin du var idag :) - är så nyfiken på att höra vilket kön ni fick på lillen i magen när ni var på UL. Har ju även jag tagit det där testet som dig och fick samma resultat som dig när jag skickade in till Inteligender. Så där av är jag extra nyfiken. Ha en fin dag :)