bambi

Dagens Zack


En glad Zack i rosa kattbody från Lindex och randiga leggings från Lindex



Zack har lekt en hel del med sin Hugg-a-planet idag, ni kan också vinna en fin Hugg-a-planet här!

#1 - Linda

Åh vad söt han var i katt-bodyn! :-)

#2 - Madeleine

Amanda har oxå den fina Hugg-a-planet, den är verkligen fin!! Hoppas ni haft en bra helg!

#3 - Vanilla

Fina kort! Härliga färger på byxorna! :-)

Kram

#4 - Elle

Men gud vad go' han är er lilla :P Jag bara älskar runda och goa kinder!! Kanske just för att mina barn också haft/har det.. Det sägs ju att man 'dras' till liknande utseenden som sina egna barn har;) Urgullig är han iallafall :)

#5 - Soffy

Å så fin han är i sina kläder! Jag blir så GLAD när jag ser pojkar i rosa och lila och såna färger som ju anses som tjejiga - underbart!

#6 - E.K - Mamma Till Alicia

Fin blogg :)

#7 - lina

Åh gud vad underbart! Att det finns fler folk än jag som vill bryta normen i detta avlånga könsfixerad land. Trodde nästan inte det fanns...