bambi

Dags att gissa kön...
Ja, idag kom könstestet. Måste vänta till imorgon bitti eftersom man måste använda morgonurin. Vad tror ni att den kommer att visa?

Det står att testet är 82% förlitligt... så jag kommer att dubbelkolla den 25:e november då vi ska på rutin-ultraljudet.

Mår rätt så okej nu, känns verkligen som om akupunkturen hjälper. Tänk om jag snart kan börja jobba igen och ha ett normalt liv! Jippee!!
#1 - Anneli

Man mår mer illa med tjejer sägs det :)

#2 - Susanne

Jag tror det är en tjej. :-)

#3 - Annelie

En flicka!

#4 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Jag tror du väntar en liten tjej denna gången ;)

#5 - Anonym

Jag tror på en liten tjej!

#6 - Linda

Åh, spännande!! Jag gissar på en kille till! :-)

#7 - nina

HOPPAS HOPPAS HOPPAS det hjälper.

Ja jag gissar ju då på tjej oxå

#8 - Mimmi

Tjej gissar jag.

Hoppas verkligen akupunkturen hjälper så du får må lite bättre!

#9 - Elin - Ett hus till oss

Jag gissar på en liten flicka! :)Spännande spännande!

#10 - Agnieszka -2 barnsmamma

Jag gissar på en kille. Hoppas du får må bra nu och jobba och leva så vanligt som möjligt!

kram

#11 - tina

Hej

Som jag sagt innan, så blir det en flicka :-)

Mvh Tina S

#12 - Caroline.

Pojke gissar jag på.

#13 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Jag tror du väntar en kille! Mer illamående med tjejer stämde inte alls på mig, jag har helt enkelt mått sämre och sämre för varje graviditet, och de två sista var killar medan ettan var en tjej...:-)



Ska bli spännande att se om det stämmer sen...

#14 - Bina - everydaymolly

Åh jag är usel på att gissa.. glad att du mår lite bättre!

#15 - Plusresan

Oj, finns det såna tester? =) Det känns inte så vetenskapligt. Men ganska roligt i alla fall!



Jag tror det blir en pojke till!

#16 - Lina

Vad blev det nu då? :)

#17 - Anna

Du får skriva sen om testet stämde =)