bambi

Ett väldoftande paket


Idag fick jag hem detta väldoftande paket från Yankee Candle. Blev sponsrad med ett av ljusen, resten köpte jag. Dom har bra erbjudanden där man kan köpa 3 och betala för 2 så då slog jag till på det.


Det blev två ljus med juldofter. Mulling Spices som är månadens doft (och alltså 25% rabatt på), luktar kanel, kryddnejlika och vanilj och så ljuset som jag fick som heter Welcome Christmas.
#1 - Josefine, Blåeld

Yankee Cndles ljus är verligen bra! Har clean cotton (det enda jag testat, men är sugen på någon mer julig doft...).



Blir glad av att se bilden på dig och Zack nedan - ni ser så glada ut! Du verkar må bättre nu!



Kram!

#2 - Tina

Härligt paket!



Kram

#3 - Clara

Åh, vilket härligt paket!

Är också sugen på att köpa deras ljus, men vad ska man välja? Vill ju inte välja fel. Hur är welcome christmas? Visste inte att man kunde beställa på nätet, tack för tipset!

//Clara

#4 - Linda

Hejsan! En fråga - jag är så himla sugen på en tunika från Odd Mollys vinterkollektion. Är det idé att vänta på rean eller brukar det vara utplockat på nätbutikerna då? När brukar reorna vara förresten?



Önskar dig en fin helg!

#5 - Jossan

Mysigt :) Snart är det jul och jag känner julkänslorna börjar smyga sig på :)

#6 - Erika

Hej!



Hade också tänkt köpa lite ljus. Men jag hittar inte det där erbjudandet 3 för 2. Var hittade du det någonstans?