bambi

Fruktig jultvål
Dom senaste 4 åren så har jag runt jul alltid köpt på mig en stor bit av min favorittvål från Lush så att den ska räcka länge. Angel's Delight heter den och säljs bara runt jul, tyvärr! Detta år fick jag en bit bland dom produkterna som Lush sponsrade mig med, jippee!

Den doftar apelsin, tangerin och gardenia och har en läcker rosa färg.

Tvålen är förstås inte testad på djur (precis som med alla Lushs produkter), helt handgjord och dessutom är den en av deras veganprodukter!

Passa på och köp denna härliga tvål nu medans den finns under deras julförsäljning (man kan även köpa den på deras hemsida). 49 kr/hg kostar den!
#1 - Lady Dahmer

emaila alla tankar och ideer och önskemål (tema, vad för känsla vill du förmedla, färger, stil, kanske du har några bloggar vars design du gillar osv), komplett med högupplösta bilder (ju fler desto bättre)



så sätter jag upp dig på min lilla lista och kör så fort det blir din tur, (ibland tidigare, för vissa är ju för sega med att svara på mina mail)



min spontana tanke är nåt som inspirerats av odd mollys sida och kläder...? odd molly-iga färger osv. tyg, broderier....



du kanske t.o.m kan ta bilder på olika detaljer?

#2 - WIKTOROZ.COM

riktigt mysigh blogg har du !

#3 - Linda

Dagen före julafton har jag mitt traditionsenliga "julbad" med hemmaspa, och sedan Lush öppnade i min hemstad så är ett besök där till badet givet :) ÄLSKAR deras produkter! Det som är så bra med deras fasta tvålar är att de luktar så himla gott med så hela badrummet luktar ljuvligt om man har dem framme :)



Så, då har jag lovordat Lush ;) Ha en fin dag!

#4 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Är imponerad av att du klarar av Lush's produkter nu när du är så gravidillamående. Jag står knappt ut med lukten ens som ogravid. Passerade en butik idag och jag fick hålla andan och skynda förbi, tycker verkligen att det är en kväljande läskig doft. Tänk att jobba där, vilket öde!

#5 - Anonym

jag jobbar faktiskt på lush och det går så bra så. :) man vänjer sig snabbt vid doften och känner inte av den alls. desutom är det inga parfymer i produkterna, vilket annars kan framkalla huvudvärk, och är man inte extremt doftkänslig så går det oftast bra. så det är inte ett så hemskt öde faktiskt.

#6 - mimi

jag jobbar faktiskt på lush och det går så bra så. :) man vänjer sig snabbt vid doften och känner inte av den alls. desutom är det inga parfymer i produkterna, vilket annars kan framkalla huvudvärk, och är man inte extremt doftkänslig så går det oftast bra. så det är inte ett så hemskt öde faktiskt.