bambi

God morgon!

God morgon! Zack vaknade straxt innan kl.6 imorse och kom då och kramades med oss. Han var så söt och gosig. Man måste ju passa på för sen under dagen så vill han bara springa runt och då är det inte så lätt att sno åt sig en kram!

Zack ska vara hemma från dagis idag eftersom han har varit lite sjuk och har inte riktigt orkat hänga med i dagis-tempot dom sensate dagarna. Lika bra att passa på att ha honom hemma hos mig innan jag börjar jobba igen (vilket nog blir nästa vecka).

Vi ska ändå till tandläkaren nu på morgonen med Zack. När jag var där för ett par veckor sen så påpekade jag att Zack inte hade varit till tandläkaren än, så då fick vi tid till idag. Men det är tydligen mest information och så om tandborstning.

Hoppas att ni alla får en trevlig fredag!

P.S. Glöm inte att vara med och tävla om ett presentkort från o-råsa, ingen blogg behövs!

#1 - Johanna Småbarnsmamman

Fin blogg!! :)



Hoppas lillen kryar på sig! :D

#2 - Tina

Hoppas din fredg blir bra med och att det går bra hos tandläkaren.



Kram

#3 - sofie

Va roligt att höra att du tänker gå tillbaka till jobbet, jag ska hålla alla tummar och tår för att det går bra för dig så du slipper må dåligt.

Lycka till idag hos tandläkaren! Kram