bambi

Godaste müslin (utan russin)!
När jag har svårt att äta så blir det en hel del yoghurt och då är det gott med lite müsli till.

Jag är rätt så kräsen utav mig. Jag vill inte ha några konstiga saker i mülsin som t.ex. russin (russin ska man äta som dom är, inte blanda i maten eller bakverk!) men samtidigt så får det gärna vara lite frukt i müslin. Och det är omöjligt att hitta en müsli med frukt men utan russin i, trodde jag...

Men så hittade jag denna supergoda müsli från Frebaco med persika och hallon! Jag som älskar både persika och hallon! Den är utan tillsatt socker och nyckelhålsmärkt, helt perfekt alltså!

Rekommenderas  :)
#1 - Sofi

Ja visst är det svårt att hitta goda müsli's. Skall absolut testa denna!

#2 - Linda

Mmmm, låter gott och den har jag inte testat. Jag tycker som dig angående russin. De ska ätas som de är och inte i mat eller bakverk! :-)

#3 - Anonym

Bra blogg! :D¨

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

#4 - Fia

Kika in denna sida, där kan du själv kombinera din egna musli.



www.minmusli.nu