bambi

Jag erkänner, jag är en sån där jobbig förälder...

Idag kom det ett paket med alla våra kalendrar som jag har tryckt upp. Ja, jag är en sån där jobbig förälder som trycker upp fotokalendrar med mitt barn och delar ut till släkt och vänner. Haha... det trodde jag aldrig innan jag skaffade barn... men nu kan jag inte låta bli eftersom jag tycker att Zack är sötast i världen  :)

Förra året så gjorde vi det också, men vi blev inte alls nöjda! Så denna gång valde jag ett annat tryckeri (Fritzell) och nu blev dom bättre. Om man beställde tidigt så fick man lite rabatt, så därför är dom redan här.

Jag passade på och tryckte upp ett anteckningsblock med Zack på framsidan på, kostade bara 65 kronor (om man beställde innan sista oktober, nu kostar dom tydligen 99 kr)! Lite synd bara att det inte var linjerat papper...
#1 - Linda

Jag skulle vilja beställa en kalender, där man kan göra framsidan av ett foto... Men det har jag inte sett om man kan göra ännu..

#2 - Nina ♡

haha sån dela ja ut förra året :P

vet va du menar.. :D