bambi

Jag har blivit besatt...
... av barnklädmärket me&i. Dessa kläder säljs via såna där hempartyn à la Tupperware. Jag var inbjuden till ett me&i-party förra året, men gick aldrig. Så nej, jag har aldrig varit på ett sånt party, utan dessa plagg har jag klickat till mig på Tradera.


Zack har haft en t-shirt tidigare av märket me&i och jag tyckte att det var himla bra kvalité. Så nu när Zack skulle byta till storlek 86 så sökte jag efter me&i på Tradera och hittade så mycket fint! Älskar hängselbyxorna med en igelkott eller ett hjärta på rumpan! Och dom röda flugsvamparna är så söta! Så jag blev helt besatt och klickade hem alla dessa plagg! Så nu kommer Zack vara så fin i turkost/brunt/rött!
#1 - Linda

Visst har Me&I helt underbara kläder! Jag har handlat därifrån i stort sett ända sen de startade. Var även på gång att själv bli säljare, men det var våren -06 och precis i samma veva som jag skulle få hem kläderna kom jag in på högskolan, så det kändes inte riktigt som tiden skulle räcka till. :-(

#2 - Stina

Meh!! Me and I i all ära, vi vill ju höra vad testet sa!!!!! :-D

#3 - Nina

Herre min Gudrun va fin bodyn till höger var. UNDERBAR.

#4 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Jag har också alla de där plaggen till min lille kille, men tyvärr har han växt ur en del av dem nu eftersom jag har dem i 74/80 (han är 14 mån och behöver också 86 nu). Men visst är de jättefina! Älskar också meandi. Tyvärr tycker stora tjejen (nu 9) att kläderna är för barnsliga, annars tycker jag att det finns mycket fint även till de större. Andra sonen på 7 gillar fortfarande en del av deras grejer.



Handlade en superfin tröja till minstingen nu på senaste partyt jag var på - prick-bizzarini, turkos med vita prickar och röda bilar. Kanonfin både till tjejer och killar. Den kan jag rekommendera!

#5 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vad komiskt att du skrev detta just idag..igår fick jag klartecken för att bli säljare just på Me&I. Och jag måste ju hålla med, kläderna är underbara. Lillkillen har de turkosa hängslebyxorna bland annat och dom är underbara ;)

#6 - Erika

Köper massaor från Me&I, vi har en superbra säljare i Bengtsfors faktiskt! Sen finns "Gangstar", som fungerar som Me&I. Dom kläderna är lite mer "coola" än Me&I. Att rekommendera :)

#7 - Angelica

Hej!

Deras kläder är helt underbara! Har du sett höstens plyschoverall, helt underbar! Du kan kontakta säljare direkt via hemsidan och beställa, du behöver inte gå på visning.

#8 - Tessan

..man kan handla en del plagg via deras webbshop också!

#9 - Eva [Bland rosa och blåa tuttar]

I KNOW! Jag är också helt begeistrad i plyschoverallerna. Det senaste fyndet är den orange Sura grodorna-overallen från Tradera, samt höstens nya molnoverall. Det är de enda byxorna som varvas i vårt hus för tillfället.