bambi

Julprodukterna från Lush är här!

Årets julprodukter från Lush har kommit! Jippee!

En massa härliga nyheter, men även gamla godingar från tidigare år (min favorit som kommer varje jul är Angel's Delight tvålen!). Men årets tema är julsagor från hela världen, ett sånt roligt tema!

Jag har inte hunnit testa någon av produkterna än, men lovar att berätta mer så fort jag har hunnit. Jag fick en hel hög med produkter att recensera, så mycket så jag tänkte nog lotta ut en del grejer bland er söta läsare! :)

Supersmidigt är det att man kan beställa Lushs produkter på deras hemsida om man inte har nära till någon av deras butiker.

#1 - ina-bina

Tack! :D



Har Zack 80 fastän han är över 1 år? Max är bara 6 månader så det känns ju som att bör växa ganska mycket till innan den där växtspurten första året börjar avta... Hoppas han också kan ha 80 länge, drakdräkten är ju bara för tuff! :P

#2 - Josefine, Blåeld

Älskar Lush, menhar långt till butik så kanske hemsida vore något att beställa från..

Min favorit är Red Rooster, kanel/apelsintvål som tyvärr utgått..



kram!

#3 - Ellen

Fin blogg :)

#4 - världens bästa johanna

oh vilket mysigt kitt :)

#5 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Jag ÄLSKAR lush :)



Kom gärna in och tävla hos mig om ett presentkort, du behöver inte länka :)