bambi

Kista Galleria
Oj, jag är helt slut! Vi har sprungit runt i Kista hela dagen. Det var så mycket folk överallt, men det fanns många bra rabatter och erbjudanden i alla butiker.









En annan mamma kom fram och frågade mig vart jag hade köpt min klänning. Det är så roligt när andra gör det, då känner man sig fin  :)  Och hon fick förstås svaret att det var en Odd Molly  :)

Vi shoppade en hel del, jag orkar inte visa er nu... så jag visar en del imorgon  :)

Ha en trevlig lördagkväll!
#1 - Sandra

Hej!

Du är jättefin i den där klänningen! I vilken affär hittade du alla lotuslyktorna? Jag har letat efter dem men inte hittat i den färg jag vill ha.



Ha en trevlig kväll!

Sandra

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Sandra: Dom fanns också på Stockhome!

#3 - Martina

Lotuslyktorna är verkligen supermysiga! Jag köpte såna vita, trots att jag visste att sambon inte riktigt gillade dem... Men när han kom hem och såg de i vårat sovrum, på varsitt nattygsbord, så mjuknade han faktiskt.. :)

#4 - Sandra

Aha, då får jag ta mig en tur dit. Tack!

#5 - malin

hej. hur länge dröjer det innan du avsljöar könet? jag är mest nyfiken föra tt jag vill veta om hemtestet du gjorde fungerade.



jag är nämligen själv gravid i vecka 14 och funderar på att beställa ett sådant?



NYFIKEN I EN STRUT :-)

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

malin: Jag ska ringa till dom sista idag och berätta... sen när vi har pratat med våra nära och kära så kommer jag att avslöja könet. Blir nog imorgon :)

#7 - Carro

Åh, lotuslyktor :)

#8 - barnshoppingbloggen - Anna

Vilka snygga stövlar, är det Uggs?

#9 - malin

åh vad bra att du kan svara så snabbt :-)



jag gissar att du väntar en liten tjej den här gången :-)



jag får hålla mig tills i morgon då :-)

#10 - Zanna - med en liten i magen

Ja alltså dem lotusblommorna är sååååå fiina :)



KRAM