bambi

Ny design
Som ni ser så har jag fått en ny design här på bloggen! Det är superduktiga LadyDahmer som har gjort den! Jag är verkligen supernöjd och hon har lagt ner så mycket tid och arbete på designen. Om ni är ute efter en ny design så är hon verkligen att rekommendera! :)

Nu är saker och ting lite omflyttade. T.ex. så hittar ni flikar högst upp med kategorier och The Molly Mall, bland annat.

Och som ni ser så är det mycket lila. Min favoritfärg!

Vad säger ni om nya designen? Bra eller anus?
#1 - Margrethe

Gratulerer med flott side, den ser kjempefin ut!! Mvh Margrethe

#2 - Agnieszka -2 barnsmamma

Jag ser fortfarande bara den gamla designen....

#3 - Lady Dahmer

tryck F5 för att se nya designen

#4 - Nena

Jättesnyggt! Ja, själv är jag ju fröken lila (eller tant gredelin) så jag är ju totalt partisk förstås!

#5 - Therese - Eira min ögonsten

Oj vad chockad jag vart! haha.. Trodde jag hade hamnat helt fel!



Bloggen vart jättefin!

#6 - Therese - Eira min ögonsten

Såg nu att både du och sin sambo står likadant med fötterna :)

#7 - Martina

Som jag sa tidigare, mycket tjusigt - verkligen ett lyft!

#8 - sofie

Oj vilken superfin design! =)

#9 - Nina

KANONFIN! LD är så himla duktig.

#10 - Sophie

För mig ser det jättekonstigt! Jag måste scrolla ner för att se själva inläggen. Högst upp är det bara en massa punkter som i en punktlista och länkar som inte syns om jag inte för muspekaren över dem. Jag använder firefox, vet inte om det har med saken att göra...

#11 - alexandra

Jättefint!

#12 - caroline

Jättefin! Ser mycket proffsigt ut :)

#13 - Emelie

Jätte fin design!:)

#14 - s*tina

Å, ruggigt snygg :-)

#15 - Linda

Oj vad fint det var här nu! Riktigt snygg design! :-)

#16 - Tina

Va fint du fått det!



Kram

#17 - Elina

Gud vad läcker design du fått :) Fint med det lila :)

Kram

#18 - Ina

Åh vad fint det har blivit, kanonsnyggt och mycket bättre än innan tycker jag!!

Kram Ina

#19 - Plusresan

Definitivt BRA! =)

Supersnyggt.