bambi

Pre-spring släppet

Med bara lite mer än 2 veckor kvar...
Här kommer lite helggodis, ni får kika på 4 bilder per style:


Pre-spring kommer att innehålla följande plagg:
Klicka på bilden för att se den i större format, men sidan måste ladda klart innan det går.

#218 Duvet s/s blouse 


#219 Duvet layer blouse
 


#220 Duvet rose tunic
 


#221 Duvet l/s tunic
 


#222 Duvet rose dress
 


#226 Alchemistry s/s
 


#227 Alchemistry l/s  (finns även i vitt)


#228 Alchemistry tunic 



Mina favoriter: #228 Alchemistry tunic i Rose och #226 Alchemistry s/s i Red är ju perfekt julblusen!

Vilka är era favoriter av prespring??

Jag har fått en del frågor angående vår och sommarkollektionen:
Spoilersen kommer inte i vår och sommarkollektionen (men ersätts av andra underkläder)! #327 var planerad att inte heller vara med i vår och sommarkollektionen men det blev så stora protester så nu sägs det att den kommer i 4 färger.

DeepFling har redan släppt vilka pre-spring plagg dom kommer att ha.
#1 - karin

Alchemistry s/s nr 226 i rött:)

#2 - Mifflan

Jag vill ha alla!!!!! Åh, så fina!

#3 - Sara C

vilka härliga vår färger.



själv vill jag ha #221 Duvet l/s tunic i grått finss inte den att få tag i så kan jag tänka mig den blårutiga.



så jag har redan önskat mig den i julklapp.

#4 - Josefine, Blåeld

Åh, vad mycket fint...



Duvet tunic i ljusblå är nog min favvis!



kram!

#5 - Sara

Kommer bli svårt att välja! :)

#6 - Pillan

Åh dessa kläder är såååå fina. Måste nog ta och inhandla ett par plagg i vinter :) Trevlig dag// P

#7 - Fia

Ang. spoilers då: tur att jag bestämt mig för att sy egna då...Hoppas de "nya" som kommer har ett bättre tänk: inte en söm mitt fram där belastningen är som hårdast...



Gillar bara nr 222 fast i ljusblått. Verkar inte direkt vara ensam om det tyvärr..så det gäller väl att vara med i svängarna igen...suck!



#8 - Amelie

hej,de var fina allihop vad kostar de...Jätte fin sida kram ha en fin helg /Amelie

#9 - Erika

Men guuud vilka fina plagg det är! Jag kan ta minst en av varje, typ. :D



Vet du vilka butiker (irl eller webb) som vanligtvis köper in mest (dvs. typ alla modeller, färger etc)? Jag måste förbereda mig för serious shopping...

#10 - Sally

Jag vill ha alla...............

De är ju super fina. Men ska jag välja så blir det

#220 rosa, #226 röd och #228 vit och......



/Sally

#11 - Tina

Duvet tunic i alla färger kan jag tänka mig... :) o många mer saker kommer nog hamna här.. :)

#12 - Ina

# 222 Duvet rose dress är förhandsbokad och klar, det blir en julklapp från Peter så den får jag inte se förrän på julafton då Tomten varit här...:-) Tycker samtliga är söta och skulle kunna tänka mig allihop men man får ju hejda sig lite men blir det fler inköp så faller nog valet på Duvet tunic och /eller Alchemistry tunic...

Kramis!!

#13 - Petra

Alla plaggen är väldigt fina. Men blir inget köp av mig, då jag har lite svårt för råa kanter då jag tycker att plaggen inte känns färdigsydda.

/Petra

#14 - Anna

Duvet l/s tunic red vill jag ha på julafton såååååååå snygg!

#15 - Frusna flickan

Åh vill så gärna ha klänningen men vet att jag har större användning för tunikor, både privat och på arbetet. Har beställt 220 Duvet rose tunic i rött och 218 duvet s/s blouse i dk blue.. Åh kostar ju nästan lika mkt som klänningen. Har jag gjort fel nu...? Men måååste ju bara ha den röda.......... Jobbigt när alla är så fina. Vill ju ha en 227 alchemistry tunic i ljusblått också. Perfekt på kontoret! Men har inte råd med allt :-(

#16 - Lovisa

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

#17 - Maria Arnehed

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite bra saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)