bambi

Prenumera på doftljus
Jag älskar doftljus! Tidigare så var jag helsåld på Partylite, men sen jag fick en Yankee Candle på Mammablogg Galan så har jag nog en ny favorit. Tycker att den doftar mycket mer, även när den inte är tänd.

Yankee Candle har en hel del bra erbjudanden på sin hemsida och jag har varit väldigt nära att klicka hem några ljus. Men jag har redan ett litet förråd av doftljus här hemma som borde förbrukas innan jag köper nya.

Jag har varit lite sugen på att börja prenumera på deras ljus, som man kan göra via deras hemsida. Men jag känner att jag inte riktigt kan övertala sambon att vi är i behov av doftljus för nästan 500 kronor i månaden. Men då får man i och för sig rätt så många ljus, men det är nog är en för stor summa att bränna upp varje månad.
#1 - Nina

å ja har fortfarande kvar mitt =)

#2 - Linda

Du borde prova mina doftljus jag har i vår nylancerade webshop, de är ljuvliga och oerhört prisvärda.

#3 - Apan

Yankee Candle är verkligen ljuvliga. Det ligger en liten inredningsbutik på Skånegatan som säljer en hel del produkter från deras sortiment. Inte bara ljus utan även doftpåsar och små stickor som doftar underbart gott.



Min favorit är "Clean Cotton", doftar så fräscht.

#4 - emma

Hej! :)

Fin blogg :D

Allt bra med dig?



Jag tänkte att jag skulle meddela dig om

att min blogg handlar om min sjukdom Reumatism,

jag vill blogga om den, för att det är många andra

idag som lever med detta och alla kan få denna

sjukdom.

Hoppas du vill läsa den :)



Ha de bra / Emma

#5 - Johanna

Jag är ju själv återförsäljare för Yankee Candle. Älskar deras sortiment. Men frågan är om man verkligen skulle bli nöjd med de utvalda dofterna som skickas varje månad.



Risken är ju att någon doft inte är en av "de goda" och då skulle nog 500 kr kännas väldigt bortkastat.



Har du ingen affär i närheten där du kan köpa dina favoriter istället?



Kram Johanna