bambi

Sa jag att jag gillade lila?



Jag har fått höra en hel del kommentarer om att en pojke kan ju inte ha lila på sig, sen att han dessutom har en lila barnvagn... det är väl droppen som kommer få honom att bli bög? ;)

#1 - linda

fan vad söt unge du har :)

#2 - nina

dumsnutar finns det gott om



han är jättefin i lila

#3 - Martina

Jag ser inte lila som en "pojkfärg". Det är en sån där "neutral" färg. :)

#4 - Anonym

Stackars lilla Zack, förstår du inte att han kommer få men för livet? ;). Han kommer bli allvarligt skadad, han kommer få dubbel personlighet, där den andra kommer att klä sig i tjejiga färger... för rosa, lila och rött ska ju bara flickor ha...

Nä, vet nån vad... han är jättesöt, Zack, men det förstås, han har en väldigt söt mamma också!

Hoppas du haft en fin helg!

Måste bara fråga, du som är lärare, har du något bra tips på hur man kan lära sig glosor? Förvisso inte på engelska, utan på latin, men det behöver ju inte spela så stor roll... Eller är bästa sätt att bara "traggla"?

#5 - maria

åhh vad söta bilder :)

#6 - Linda

Glömde skriva mina uppgifter i förra inlägget bara :)

#7 - modellmini ♥

Våra killar (4 & 5 år gamla) har en hel del LILA men då matchar jag alltid med nåt annat "grabbigt" till... äldsta sonen brukar inte vilja ha lila för nån på dagis har sagt att det faktiskt är bara tjejer som har lila... :-(

#8 - Frida

Hej!



Jag har själv en liten kille på 1 år och han passar jätte bra i lila. Jag tycker att killar kan bära alla slags färger. Jag tror bara att vissa är så gammalmodiga och inte vågar prova ngt nytt.



Frida

#9 - Lena -Chokladmamman

Jag har också lila på Alfons. Visserligen bara ett plagg än så länge men ändå. Jag tycker absolut inte det är en "tjejfärg" (vilket jag tycker är larvigt att det existerar överhuvudtaget). Min man har också en lila tröja och tittar man i butikerna så finns det hur mycket lila plagg till både mindre killar och vuxna män som helst. Så kör på du... Lila är snyggt!

#10 - Madeleine

Fint du fixat härinne!! Jag älskar oxå lila och vår killes vagn är superlila ;-)