bambi

Tisdag - bönan buffar ännu mer, Åhlens City och faster på besök

God morgon! Imorse så kände jag bönan i magen igen, massor! Oj, va bönan buffade runt. Det var riktigt härligt  :)

Imorgon får vi äntligen se bönan igen! Längtar! :)

Imorgon ska jag också till jobbet och träffa min vikarie och höra vad hon har hittat på medans jag har varit sjukskriven. Så idag tänkte åka in till Åhlens City och kanske utnyttja några rabattkuponger som jag har som går ut idag. Så blir det lite av ett test för att se om jag klarar av att åka tunnelbana och gå runt en massa.

Senare idag kommer sambons syster hit och ska sova över. Hon ska göra ett scenskoleprov, hon är skådespelerska. Det var ett tag sen hon träffade Zack så det blir nog roligt för dom att träffas :)


P.S. Den där "kom ihåg mig"-rutan i kommentarsfältet verkar inte fungera hos blogg.se längre. För den fungerar inte för mig hos någon utav dom bloggarna jag brukar besöka... irriterande...

#1 - Nina ♡

mysigt att h*n buffar!