bambi

Torsdag


Krya på dig blommor från min mamma och hennes man


Idag så tänkte jag ta det lugnt efter gårdagens starka illamående. Så jag har legat i sängen fram till nu. Sen så har jag inget inbokat idag, inga akupunkturbehandlingar eller läkarbesök. Så det är skönt  :)

Det är så tråkigt väder också, snöblandat regn här i Stockholm.

I helgen så har vi "helgfix" på Zacks förskola. Det är ett föräldrakooperativ så föräldrarna är med och jourar och har helgfix någon gång per år. Och denna helg är det vår tur. Jag vet inte ännu vad vi kommer att få göra men dom har sagt att det brukar handla om att ta hem och tvätta något eller laga en trasig stol, t.ex.

Påminnelse: Glöm inte att vara med och tävla om en fin Hugg-a-planet från Ekokul! Ingen blogg behövs!
#1 - Emma

Vilken underbar bukett!

#2 - Linda

Perfekt vila- och ta det lugnt-väder idag ju! Här är det mörkt, grått och regnsnöblask. Vilken jättefin bukett du fått. Sånt blir man så glad över!