bambi

Våfflor till middag


Sambon kom hem tidigare så att han också kunde ta hand om Zack. Fast Zack har varit på väldigt bra humör och inte verkat så sjuk ändå...

Sambon gjorde iordning lite våfflor, det var riktigt mumsigt! Men jag fick bara i mig 2 stycken, sen var jag proppmätt (verkar som om min magsäck har krympt rejält!)! Så det blir ingen middag för min del... våfflorna räckte gott! :)
#1 - Elin

åh, va gott det såg ut :)

#2 - Dante

Våfflor är gott så jag förstår att du lyckades få i dig två stycken iallafall :)

#3 - Sandra - Foto och mammablogg

Åh vad gott med våfflor! Jag hade nästan glömt att man kan göra det.. Får nog bli det till "middag" snart :-)

#4 - Tina

Mums!Våfflor får det bli här med snart...

Hoppas Zack mår fint idag.

#5 - Linda

Inte för att jag är gravid eller har varit illamående, men 2 våfflor brukar räcka långt för mig med...

Man kan nästan ana att du mår bättre nu, hoppas att det är så också! Du fick ju trots allt i dig 2 våfflor, jämfört med nästan ingenting för några veckor sen :)